OK, azt már tudod, hogy mit NEM szeretnél:
- időt tölteni a koncepció, struktúra, menürendszer kialakításával;
- napokig drótvázakat, logókat, meg “hajtás fölötti részt” rajzolgatni négyzetrácsos papírra;
- pluginokat próbálgatni, tesztelgetni;
- az üzleti ajánlat, a címsor, a gombok meg a blogbejegyzések fölött ülni, miközben három ügyfél vár rád;
- azon filózni, melyik célcsoportodnak mit kommunikálj és főként hogyan;
- úgy kulcsszavazni, ahogy azt a keresők is szeretik;
- képeket keresgélni, méretezni, meg metaadatolni,
- a cookie-val, az adatvédelmi nyilatkozattal, meg felugró popupok beállításával bajlódni;
- tíz különböző emberrel egyeztetni a szövegírótól kezdve a lektoron meg a SEO-son keresztül a grafikusig meg a videósig;
- várni csak, várni, várni, amíg a weboldalad végre elkészül.